2013. október 31., csütörtök

13. Az első látogató



Csöngettek. Na, eddig egészen csöndes nap volt. Most vajon ki jön?
Kinyitottam az ajtón. A küszöbön egy ifjú görög isten állt. Egy elég bizonytalan görög isten. Nagyon szép arcú srác volt, huszonöt év körüli, göndör szőke fürtökkel, kék szemekkel, és sportos alakkal. Egy laptop-táskát szorított védekezően maga elé, és csodálkozva bámult. A száját kinyitotta, de nem szólalt meg. A testemet nézte. A fenébe, lassan mégis hozzá kell szoknom a felöltözéshez, mert mindenki fennakad a meztelenségemen.
– Helló – mondtam barátságosan, hogy oldjam a hangulatot.
A fiú becsukta a száját, megköszörülte a torkát, aztán válaszolt:
– Helló. Zea mondta, hogy baleseted volt. Jól vagy?
– Aha. Láthatod. – Gyorsan végignézett rajtam, aztán inkább az ajtófélfára szegezte a tekintetét, és annak kezdett el hadarni:
– Ez a látogatás nem az, aminek gondolod. Megbeszéltük már, befejeztük, vége, nem szeretném újrakezdeni. Ez így mindkettőnknek sokkal biztonságosabb. Aggódtam érted, de Zea szerint is jól vagy. Csak van valami… – itt újra rám nézett, aztán a tekintete végigfutott a mellkasomon, a karomon, és megakadt. Gyanakodva összeráncolta a homlokát. – Tényleg te vagy az, John?
Hát igen, közben rájöttem, hogy a srác Daniel lehet, aki láthatta párszor meztelenül Johnt, és akkor nem egészen így nézett ki a teste. Most mit mondjak?
Az ösztönömre hallgattam. Annak a részemnek legalább volt ötlete a cselekvésre. Nagyon konkrét ötlete. Odahajoltam, és határozottan szájon csókoltam a fiút. Nagyon szép, ívelt szája volt. Meghökkent, de nem tiltakozott. A laptop-táskát leengedte maga elől. Átöleltem, magamhoz húztam, és jó alaposan kiélveztem a helyzetet. Jó volt érezni a fiatal férfitestet a karjaim között. És be is indultak azonnal az energiák bennem, akár itt az ajtóban is folytathattuk volna a dolgot. Elégedetten tapasztaltam, hogy nincs semmi gond a szexuális aktivitásommal. Ezek szerint csak annyi volt a probléma, hogy eddig ez a test a férfiakra volt beállítva, azokra reagált. Tehát minden rendben. Most, hogy már én irányítom, akkor indul be, amikor csak akarom.
Egész jól elvoltunk egymással a küszöbön, amikor a nappali felől köhintést hallottam. Keira ácsorgott ott, vöröslő arccal, és csak annyit mondott:
– Mrs. Montgomery…
Felnéztünk mindketten, a vénasszony az ablakában állt a távcsövével. Engem már nem zavart, vigyorogva odaintegettem neki. De Daniel kibontakozott az ölelésemből, és Keirára nézett. Aztán rám.
– Ő kicsoda? – kérdezte bizalmatlanul.
– Ó, csak a szomszéd lány – mondtam lazán.
Beljebb jöttünk, becsuktam az ajtót. Keira és Daniel kezet fogtak. Aranyosak voltak, mind a ketten nagy zavarban, dadogva mutatkoztak be. Daniel csodálkozva nézett végig a tiszta, rendezett nappalin, aztán újra felém fordult.
– Toby jól van? ­– És legalább akkora aggódás volt a hangjában, mint amikor az én hogylétem felől érdeklődött.
– Igen, tökéletesen érzi magát, ott napozik a medence szélén. – De ekkor már Toby befelé lépegetett a teraszajtón, önmagához képest jelentős sebességgel, és egyenesen Danielhez igyekezett. Daniel eléje ment, leguggolt hozzá, megvakargatta a tarkójánál, Toby pedig nagyban nyújtogatta a nyelvét, és igyekezett képen nyalni. Azt hiszem, ha kutya lett volna, a farkát is csóválta volna. Egyértelmű volt, hogy emlékszik Danielre, és nagyon örül neki. Rájöttem, hogy Danielnek is kedvence lehetett ez a leguán, és most mindketten boldogok, hogy viszontlátják egymást. Persze, Keira mondta, hogy ez a fiú a Sárkányok népéből való, vagyis az én népemhez tartozik. Mi szeretjük a dinoszauruszokat, és a mai ivadékaikat, az ilyen kis mini sárkányokat is.
Örvendeztek Tobyval egymásnak egy ideig, aztán Daniel felállt, és rám nézett.
– Köszönöm, hogy így vigyázol rá. Rendes tőled.
– Szívesen – mondtam. – Jól elvagyunk az öregfiúval.
Toby válaszul hozzám is odaballagott, rátette karmos lábát a lábfejemre, és felnézett rám. Okos egy állat, az biztos. Aztán nyugodtan visszasétált a kertbe, és elheveredett a napon. Gondolom megnyugodott, hogy teljes a személyzet a házban.
  Daniel elővette a laptopját, és kinyitotta az íróasztalon.
– Szakmai ügyben jöttem. Nagyon fontos dolgot kell megbeszélnünk – mondta komolyan. – Olyat, ami csak ránk tartozik.
  Keira azonnal kapcsolt.
– Tudok mindenről, már én is majdnem a csapathoz tartozom – mondta gyorsan. – Johnnak sokat segítettem eddig is, most akar bemutatni Zeának. Jól értek az informatikához. Szeretnék a csoporthoz csatlakozni. Úgyhogy nyugodtan beszélhetsz előttem.
  Daniel kérdőn nézett rám, én komolyan bólogattam, úgyhogy bekapcsolta a laptopot. Szép, színes kép volt rajta, a Föld térképe és rajta rengeteg tarka, kusza vonal, örvények és hullámok egymás hegyén-hátán. Műalkotásnak jól nézett ki.
– Ezt nézd! – Mutatott egy nagy vonalgombolyagra Japán környékén, az óceánban. – Nagyon gyorsan növekszik, és nagyon zavaros. Még nem láttam ilyet, nem tudom, mi lesz belőle. De ijesztőnek tűnik. Úgy gondoltam, muszáj azonnal megmutatnom neked.
– Nagyon érdekes – mondtam az igazságnak megfelelően. Tényleg érdekes alakzat volt. És fogalmam sem volt, mit jelenthet.
  Keira viszont azonnal izgalomba jött. A foga közé kapott egy tollat, egy másikkal meg követni kezdte a monitoron kígyózó színes vonalakat, és közben olyanokat mondogatott, hogy: hű, aha, hűha, a mindenségit. Aztán rábökött az egyik kupacra:
– Ez itt egy geotermikus fraktál, ugye? Ez meg egy radioaktív fraktál töredéke. De hol lehet a kiindulópontja? És miért szóródik ilyen furcsán szét? Milyen mélységben látod ezt a szálat? – És Danielre nézett, de ő nem válaszolt. Döbbenten tekintett hol Keirára, hol rám. Nem volt egy hülyegyerek. Leesett neki a tantusz.
­– Te vagy John? – kérdezte Keirát.
  A lány meghökkent, kivette a szájából a tollat, és segélykérően nézett rám. Hát igen. Ez van, ha az ember színészkedni akar, de nem tanulja meg a szerepet. Egy Uralkodó sose akarjon mást játszani, nem neki való. Akárki lehetek, az álcázáshoz értek, a valódi énemet nem muszáj mindenki orrára kötnöm. De ne akarjam egy konkrét másik ember életét folytatni, az úgyse sikerül. És nem is éri meg a fáradságot.
Bólintottam.
– Igen, John most Keiraként él. Én csak egy Látogató vagyok, a baleset után én tudtam életben tartani ezt a testet.
– Ezt Zea is tudja? – kérdezte számonkérően. Hát, ez bizony jó kérdés.
– Még nem. A baleset után még nem tűnt fontosnak. De ha újra találkozunk, majd elmondjuk neki. – Magamban sóhajtottam egyet, és erősen reméltem, hogy Zea nem fog azonnal törölni az ismerősei köréből. Talán nem, ha Keira elmondja, hogy segítettem neki a kódok visszaszerzésében.
Keirának is valami ilyen juthatott az eszébe, mert gyorsan magyarázni kezdett:
– Tudod, Daniel, az ember eleinte össze van zavarodva egy testbe érkezésnél. Főleg, ha egy baleseti sérülést, egy hirtelen távozást kell korrigálnia. Ezért nem szólt eddig Zeának. De én sokat köszönhetek neki, igazán. Nagyon rendes, ismerte a régi kódjaimat, és általa van egy új belépési kódunk is. Majd még ki kell tapasztalnunk, hol használható. Szóval minden rendben van vele, hidd el.

  Daniel pislogott még párat. Én közben megállapítottam, hogy amikor bizonytalan, nagyon hasonlóan reagál, mint Keira, vagyis az eredeti John. Aranyosak, illenek egymáshoz. Egy kicsit sajnáltam, mert szívesen megtapasztaltam volna a testi kontaktust a fiatal görög istennel, de nem akartam belepiszkálni a kettőjük dolgába. Néztem, ahogy a monitor előtt összeér a fejük, és biztos voltam benne, hogy ebben a szereposztásban is egymásra találnak. És mivel Keira már egyedül tartózkodik a testében, nem lesz akadálya a boldogságuknak.
  Én nyugodtan elmélkedhettem ilyen romantikus irányokon, mert közben ők ketten teljesen belemerültek a színes kép elemzésébe. Daniel újabb vonalakat varázsolt a monitorra, mozgóképpé tette, láttam, hogy mindenféle változások történnek. Úgy tűnt, ők nagyjából értik is, mi zajlik. Egyre izgatottabbak lettek.
– Erről azonnal szólnunk kell Zeának – mondta Keira. – A legjobb lesz, ha összehívjuk a csapatot. Sürgősen ellenőriznünk kell, hogy a többi csoport mit érzékel ebből a változásból. Bármi is ez, már most nagyobb, mint amit eddig láttunk, és tovább növekszik. Nagyon veszélyesnek tűnik.
  Azzal telefont ragadott. Persze az enyémet, vagyis John telefonját kapta fel. De aztán megállt a keze.
– Azt hiszem, jobb lesz, ha te hívod fel Zeát ­– mondta Danielnek. – És szólj, hogy itt vagy nálam, rendben van a lakás, jöhet ide a csapat. Úgyis szükségünk lesz a pincében levő számítógépekre. Monitoroznunk kell minden szinten az energiaváltozásokat.
 
  Daniel telefonált, én meg felballagtam az emeletre. Muszáj lesz felöltöznöm, ha csak minimálisan is. Találtam egy laza rövidnadrágot meg egy ujjatlan pólót. Ezek legalább kényelmesek voltak, és nem sokat takartak a testemből, amivel szerettem volna Zeát elbűvölni. Persze, ha hajlandó lesz rám nézni még azután is, amikor kiderül, mégsem az eredeti John vagyok.
Aztán a konyhában leltároztam a készletet, és amíg a fiatalok tovább folytatták a szakmai értekezésüket, alkottam pár szendvicset és hidegtálat. Valószínűleg szükség lesz rá, ha nagyobb tanácskozást akarnak majd folytatni. És a jóllakott ember barátságosabb ember, ezt már régóta tapasztaltam. 

Úgyhogy mindenre felkészülten vártam Zeát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése