2013. október 17., csütörtök

9. Másnap reggel



Iszonyú fejfájásra ébredtem. Résnyire kinyitottam a szemem, de szinte azonnal vissza is csuktam, mert a napfény késpengeként hatolt az agyamba. Mi van ezzel a testtel? Megbolondult?
Félig vakon kitapogatóztam a fürdőszobába, és keresgélni kezdtem a polcokon. Persze a fogkefén és a fogkrémen kívül semmit se találtam. Ettől a felismeréstől csillapodott a lüktető fejfájás, és megjelent pár normális gondolat bennem. Szegény test, megszokta, hogy teletömik mindenféle dilibogyóval, és most nem tud nélkülük működni. Tegnap óta nem vettem be egyet sem, pedig egy gyógyszertár alapkészlete itt sorakozott korábban a polcon. Nem csoda, ha szirénázó vészjelekkel üzen, hogy szerinte baj van.
Na, vegyük csak vissza az irányítást! Beálltam a zuhany alá, és kinyitottam a hidegvízcsapot. Aztán reflexből majdnem kiugrottam a fülkéből, ahogy végigborotválta a bőrömet a jeges vízsugár. Puhány egy alak volt ez a John, nem volt hozzászokva a hideg zuhanyhoz. Nem csoda, hogy most egy kis női testbe költözött. Az való neki, nem a kemény férfiélet. Majd én megnevelem ezt az elkényelmesedett testet.
Befelé koncentráltam, és most alaposan kipucoltam ezt a szervezetet. A baleset után csak az alapokat állítottam vissza, utána főleg az izmok, csontok érdekeltek, hogy legyen bennem erő és tartás. Most viszont a belső szerveket is átnéztem, és kitakarítottam minden lerakódott koszt meg mérget. Volt vele elég munkám. Pontosan úgy, ahogy a lakást kellett tegnap rendbe raknom. Kívülről, belülről jól megfürdettem magamat.
A hideg vízsugár jólesően masszírozta a bőrömet. A fejfájás eltűnt, tele voltam energiával mindenhol. Odalent is. Elzártam a vizet, és kézbevettem a kedvenc testrészemet. Emiatt szeretek férfi lenni idebent. Ez szuper találmány volt, a Főnixnek köszönhetjük. Ilyen fizikai élmény, mint a szex, nincs más programban. Ez még úgy is élvezetes, ha egyedül játssza az ember. Persze, párosban vagy többesben az igazi, de ma reggel megelégedtem a saját társaságommal is.
Aztán megtörülköztem, és szokás szerint nem vettem fel semmit magamra. Szép ez a test, minek takargassam. Királyi palástban sem mutatnék jobban. És még kényelmes is.
Lementem a földszintre. Keira a számítógépre borulva, mélyen aludt. A konyhában Toby a hűtőszekrény előtt ácsorgott, és az ajtót kaparászta.
– Éhes vagy, pajtás? – kérdeztem tőle, és kinyitottam a hűtőt. Abban persze csak az ő kis műanyag dobozkái árválkodtak azon az egy polcon. Semmi más ehető nem volt a lakásban. Megkordult a gyomrom. Jó ez az energia, amivel feltöltöm magamat, de azért rám férne valami fizikai anyagú étel is. Rájöttem, hogy egy napja nem ettem semmit. Nem csoda, ha farkaséhesnek érzem magam.
Tobynak felszeleteltem egy mangót, és közben a felét megettem. Kapott még hozzá köretnek egy kis spenótlevelet. Azt is megkóstoltam, de elég ízetlen volt.
Amíg Toby jóízűen falatozott, én sorra vettem a lehetőségeket. Elmehetnék egy boltba bevásárolni, vagy egy étterembe, ha tudnám, hogy hol van ilyen a közelben. Vagy rendelhetnék házhozszállítást. De ezekhez pénz kell. A tegnapi, kis szemüveges végrehajtóra gondolva, nem hiszem, hogy Johnnak túl sok pénze lenne. És azt is meg kellene keresni valahol.
Ez túl bonyolultnak és hosszadalmasnak tűnt. Én most vagyok éhes. Nem érdekelnek a játékszabályok, azért vagyok Uralkodó, hogy időnként átléphessem őket. Nézzük hát a Mesterkódot! Ez egy számsor ebben a játékvilágban, az itteni programozás alapegységének, a nullának és az egynek a növekedési törvénye. Valójában ennek az életnek a fejlődési kódja. Tehát úgy kezdődik, hogy 0-1, és aztán a következő szám mindig az előző kettőnek az összege.
0-1-1-2-3-5-8-13-21-34-55- és így tovább.  
Ez így persze csak egy matematikai sorozat, egy elmélet. Én aztán, mint Uralkodó, minden számhoz hozzákapcsoltam egy-egy cselekvést, hogy az elméleti adatból aktív valóság legyen, és hatni tudjon erre a világra. És így, amikor ezt végigcsinálom, megtörténik a varázslat, hipp-hopp, és teljesül a kívánság.
Most nem akartam feltűnést kelteni, csak egy alapszintű ételrendelésre gondoltam. Ehhez elég lesz az első három jel: 0-1-1. Hát akkor lássuk! Belégzés, kifúj, szünet – ez a nulla, a kiindulópont. Most egy toppantás a padlón, aztán egy körbefordulás. És belégzés. Kész. Pont.
Az asztalon már ott volt a rendelés. Egy nagy doboz pizza, mellette két palack üdítő. Pont olyanok, mint amiket tegnap kidobáltam a szemétbe. Ezek nem normálisak. Ezt jelenti itt az ételrendelés? Megnéztem a dobozt, benne a lapos tésztán szétfolyt sajt, közte pár szalámi meg paprika darab, és ki tudja, még mi. Hát ez nem étel. Kinyitottam az egyik gyanús színű italt, szisszenve csapott ki a műanyag palackból valami émelyítő szag. Ez motorolajnak való, nem meginni. Egy autó biztosan jobban működne ezzel, mint az emberi test.
Na, ebből elég. Akkor nem aprózzuk el a dolgot. Nem foglalkozom azzal, ki mit szól hozzá. Éhes vagyok, normális ételeket akarok. Legyen akkor egy teljes raktárfeltöltés. Tudom, vicces a kód, még az első játékaimnál találtam ki, és azóta hordozom magammal mindenhova vészhelyzet esetére. Mármint ilyen éhség-vészhelyzetre.
Na, kezdjük újra! Belégzés, kifúj, szünet – itt a nulla. Egy toppantás, egy körbefordulás, két taps, három koppantás alulról a fa asztallapon, és belégzés, benntart, fény ötször, vagyis villanykapcsoló egy-kettő-három-négy-öt, és most kifúj. Kész, ennyi.
Körülnéztem Az asztal és a konyhapult tele volt étellel. Normális étellel. Meleg étel, hidegtál, szendvicsek. Tojás, sonka, szalonna, kaviár, lazacszelet, májpástétom, húspuding, sajtok, zöldségek, gyümölcsök, narancs és narancslé, ananász, banán, szőlő. Kenyér, pirítós, briós, kalács. Méz, vaj, lekvár. Tea és kávé frissen gőzölögve.
Kinyitottam a hűtőt. Az is tele volt. A konyhaszekrény is.
Na, erről van szó, amikor én ételrendelésre gondolok.
Egy kis helyet csináltam magamnak az asztalon, és enni kezdtem. Jó helyről érkezett az anyag, minden profi módon volt elkészítve. Most már jól éreztem magam.
Hallottam, hogy a nappaliban a mobiltelefon csipogott egyet. SMS jött. Nem foglalkoztam vele, én most reggelizek. Újabb csipogás. Aztán még egy, még egy, még egy. Bárki is az, várjon, amíg befejezem az evést.
Mozgást hallottam a nappaliból, aztán Keira kócos feje tűnt fel a konyhaajtóban. A kezében tartotta a telefont, és álmos szemekkel pislogott rám.
­– Mit csinálsz? – kérdezte.
– Reggelizek.
– Ezt mind? Mikor vetted?
– Az előbb hozattam őket házhoz.
A telefon újra csipogott Keira kezében. Megnézte, aztán elkerekedett a szeme. Bőszen nyomkodni kezdte a billentyűket, aztán csak pislogott rám, a kijelzőre, a teli asztalra, meg újra a telefon kijelzőjére.
– Mit csináltál? – kérdezte újra.
– Ételt rendeltem.
– Tudod, mit csináltál? Kifizetted az összes számlámat, hitelemet, adósságomat, még a parkolási büntetésemet is. És fel van töltve minden hitelkártyám, nagy átutalás jött a bankszámlámra, és még valami kuponos vásárlási keretem is a maximumon van. Pontosabban ezek most már a te kifizetett számláid. Ezt hogy hoztad össze?

Hoppá, ez kicsit túlfutott. Talán az ötszörös fényt elhagyhattam volna a kód végéről. Na mindegy, legalább a szemüveges kis fickónak nem kell visszajönnie a végrehajtás miatt. Szerintem örülni fog neki.
Bekaptam egy újabb adag kaviáros pirítóst, és ittam rá egy korty finom, minőségi teát. Igen, ez reggeli! Aztán Keirára néztem.
­– És van valami gond ezzel? Nem raboltam bankot miatta, csak kissé átrendeztem a szabad energiákat. Senkitől sem vettem el semmit. Az ételekért elment az átutalt összeg is. Nem alamizsnát kértem, megfizettem az árat.
– De hogyan csináltad? Ehhez a központi rendszerbe kellett belenyúlnod. – Hirtelen elhallgatott, és gyanakodva nézett rám. – Lent voltál a pincében, a nagy számítógépnél?
– Nyugi, nem nyúltam a játékaidhoz – mondtam kissé sértődötten. Miket feltételez rólam? – Ez hagyományos megoldás volt, nem kellett hozzá a mostani technika.

Még mindig az ajtóban állt, markolta a telefont, és mereven nézte a megrakott asztalt. Pedig szerintem ő is éhes lehet.
– Gyere reggelizni. Jut neked is – és hívogatóan intettem az ételek felé.
Végre elmozdult az ajtófélfától, és megállt az asztal mellett.
– Pizza van? – kérdezte.
Hát, vannak reménytelen esetek. A papírdobozra mutattam. Kivett egy kókadt szeletet, magához húzta a bitumenszagú üdítős palackot, és enni kezdett.
A lábunknál Toby halk szörcsögés közepette a mangóját tömte magába. 
Reggeliztünk.   
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése