2013. november 25., hétfő

20. Reggeli ismerkedés



– Honnan tudod, hogy nem a régi John vagyok? – kérdeztem.
Robert szélesen elmosolyodott, csak úgy csillogtak a hófehér fogai. 
– Sok éjszakánk volt Johnnal, de ilyen tüzes szenvedélyt sosem éltem meg vele. Sőt, eddig még senkivel sem találkoztam, aki így tudott volna szexelni, mint te. Nem hittem volna, hogy ez ennyire jó lehet. Olyan érzés, mintha egy vulkánkitörés söpört volna át rajtam, és kipucolt belőlem minden korábbi szemetet. Mondhatnám azt, hogy újjászülettem, de ez annál jóval több. Váltottam én már testet jó párszor, de eddig mindig cipeltem magammal a régi szarságaimat, a problémákat meg a depressziómat nem tudtam letenni a fizikai testtel együtt. De most újra olyan könnyűnek és felszabadultnak érzem magamat, mint amikor a legelején beléptem a játékba. Úgyhogy az biztos, hogy nagy formátumú alak vagy. Mármint lelkileg is, nemcsak egyéb helyeken.

  Mit mondjak, nagyon élveztem ezt a dicshimnuszt hallgatni. Jót tesz az ember önérzetének, ha van végre valaki, aki értékeli a szexuális teljesítményét. Az éjszakai események után most a szívembe is befogadtam a srácot. Azt hiszem, jó barátok leszünk a hátralévő időben. Így azért már elviselhetőbbnek tűnik az itteni, egyébként kissé borongós jövő. Van, amivel felvidíthatja magát az ember.
Ezek után én is bemutatkoztam. Jólesett végre az igazat mondani magamról.
– Atum vagyok, a Sárkányok népének az Alapítója. Az autóbalesete után léptem be John testébe.
– Tyű, a mindenit! Zeán kívül nem találkoztam még más Alapítóval. Most már értem azt az elképesztő energiát, ami árad belőled. És biztosan azért jöttél, hogy segíts Zeának a benti világ fenntartásában.
– Hát, nem egészen. Csak benéztem volna egy kis időre, de aztán idebent kiderült, hogy jelenleg nincs kijárat, úgyhogy itt ragadtam. Zeával meg volt a múltban bizonyos konfliktusunk, úgyhogy ő sajnos nem örül nekem.
– Hát az kár. Pedig ha ti ketten összefognátok, talán kiegyenlítődnének az erőviszonyok, és stabilizálódhatna ez a helyzet.
– Milyen helyzet?
– Hát ez itt, a világhelyzet. – Elég értetlen arcot vághattam, mert Robert kérdés nélkül folytatta. – A csapatnak nem csak a rendszer labilitásából adódó hibákat kell állandóan javítgatnia, hanem közben a másik oldal támadásait is ki kell védenie. Zea fenn akarja tartani ezt a világot, igyekszik megóvni minden életet. De ott áll velünk szemben egy másik, erősebb csapat, két vagy három Alapítóval, akik újra és újra megpróbálják elpusztítani ezt a bolygót. A programhibákra fel lehet készülni, van rá megfelelő protokoll, legfeljebb a kis szürkéktől kell félnünk, hogy ne fedezzék fel a beavatkozásunkat. De a Sötét Erők ellen nincs elég tudásunk és képességünk, ezért folyamatos élethalálharc az életünk. Ezt a reménytelenséget nem bírtam elviselni, ez gyűrt maga alá. Kiborultam, elvesztettem a reményt, még Zea sem tudott felrázni. Tudom, gyáva és szemét dolog volt, hogy cserbenhagytam a csapatot, és el akartam menekülni a semmibe, az öntudatlanságba. De elegem lett.
A 2004. decemberi cunami után kezdődtek a problémáim. Megöltünk többszázezer embert, hogy megmentsünk több milliót. Tudtam, hogy ez volt a lehető legjobb választás, ha nem módosítjuk a csapásirányt, akkor jóval nagyobb lett volna a pusztítás. De nem tudtam túltenni magam a bűntudatom, hogy ezek az emberek miattunk, miattam haltak meg. Én öltem meg őket. Én dolgoztam ki azt az ellenlökést, amivel eltérítettük az Indiára zúdított pusztító földrengést. Én számoltam ki az adatokat, rajtam múlott, ki hal meg és ki marad életben.
És ez már a sokadik alkalom volt. Havonta kell a csoportnak arrébb vinni a lökéshullámokat, amikkel a másik csapat bombázza a földkérget és a légkört. Próbáljuk a lehető legkisebb veszteséggel megoldani, de emiatt az amúgy is szegény vidékekre csap le újra meg újra a katasztrófa, a földrengések, árvizek, viharok. És nem tudom, meddig bírjuk ezt a nyomást. És azt sem, hogy mikor fedeznek fel minket, és pusztítanak el a Sötét Erők. De az biztos, hogy túlerőben vannak, és nagyobb a hatalmuk. Eleve vesztésre vagyunk ítélve, de Zea nem hajlandó szembenézni ezzel. Én viszont szembenéztem, aztán belezuhantam a depresszió poklába.

  Robert nagyot sóhajtott, elhallgatott, és üres tekintettel a semmibe bámult. Nem nagyon örültem ennek a felvilágosításnak. Úgy tűnik, minél többet tudok erről a világról, annál nagyobb a probléma is, amivel szembesülnöm kell. Ó, boldog tudatlanság! Meg tudtam érteni Robertet, aki inkább a kábult létezést választotta volna, ha az előző John hagyja elmenekülni.
Mielőtt a rosszkedv úrrá lett volna rajtam, megjelent méltóságteljes mozgásával Toby, és várta a reggelijét. Tálaltam neki a szokásos salátalevelet meg szőlőfürtöt, és erről eszembe jutott, hogy én is farkaséhes vagyok. Üres gyomorral az ember mindig borúlátóbb. Tehát együnk mi is!
Bőven volt még étel tegnapról, úgyhogy nekiláttunk. Robert úgy evett, mint aki most fedezi fel újra az ízeket, és minden falattól egyre jobb kedvű lett. Tobyval is próbált haverkodni, de a leguánok nem osztogatják könnyen a barátságukat, még ha sárgadinnye-szelettel akarják lekenyerezni őket, akkor sem. Toby egy idő után megunta a zaklatást, dühösen tüsszögött párat, aztán a szájába vette a maradék szőlőt, és kivonult a kertbe a medence mellé, ott fejezte be a reggelijét.   
Mi is megreggeliztünk, és elégedetten dőltünk hátra a székeken. Az órára pillantottam, láttam, hogy bőven van még időnk a csoport érkezéséig. Jóval optimistább volt már a hangulatom, úgyhogy akartam még kérdezősködni a jelenlegi helyzetről. Ha már benne vagyok, mégiscsak tudni akarom, pontosan mekkora az a kupac, ami fölém tornyosul. De Robert megelőzött.
– Nem mondtad még, hogy ki ez a fekete kiscsaj, aki az éjjel olyan harciasan megjelent a baseball-ütővel, és akivel az előbb összefutottunk. Nem láttam itt korábban, és John nem szokott lányokat felszedni. Hozzád tartozik?
– Mondjuk inkább, hogy a házhoz tartozik. Itt alszik a vendégszobában. A testi valójában a szomszédban vendégeskedett korábban, Mr. Thomasnál. A tudati részét nézve viszont ő John. Vagyis most már Keira a neve.
  Robertben egy pillanatra bennakadt a levegő, aztán akkorát füttyentett, hogy Toby odakint fejest ugrott a medencébe, és a víz közepéről nézett vissza megbotránkozó arckifejezéssel. Azt hiszem, Robertnek továbbra sem sikerült megkedveltetnie magát vele.
– Ó, a jó büdös francba! – fakadt ki dühösen. –  Meg kellett volna ölnöm!
– Csak szólok, hogy már megtetted – jegyeztem meg tárgyilagosan. – Elgázoltad, meghalt. Ennyit tudtál tenni. Most én vagyok az ő helyében, ő meg beköltözött ebbe a csinos kis testbe. Igazán jól áll neki. Már békén hagyhatod. Egyébként azt mondta, nagyon sajnálja, amit tett veled, és megbánta, hogy bezárt abba a kristályba. Azt is hallottam, hogy te is sokat szemétkedtél vele, amíg közös testbe voltatok, úgyhogy szerintem kvittek vagytok. Mellesleg Zeának biztosan szüksége van mindkettőtök tudására, úgyhogy jó lenne, ha kibékülnétek.

  Láttam, hogy hiába magyarázok, Robertben csak tovább gyűlt az indulat. Felállt, ingerülten járkálni kezdett a konyhában, és közben elhaladt mellettem. Elkaptam a derekát, és magamhoz rántottam. Túl jó volt az előző éjszaka emléke ahhoz, hogy hagyjam elveszni egy ilyen múltbeli hülyeség miatt. Szerencsére a férfitestnek van egy olyan fontos része, aminek a vérbősége csökkenti a fejben levő feszültséget. És jól ismertem már Robert érzékeny pontjait, sorra vettük őket a franciaágyon. Most sem kellett hozzá sok idő, és látványosan elszállt belőle az indulat. Felhúzta a nadrágja cipzárját, és vigyorogva ült vissza a székre.
– Oké, meggyőztél – mondta. – Megígérem, hogy békén hagyom a kiscsajt. Az a szerencséje, hogy egyáltalán nem olyan, mint a régi John. Igaz, hogy te meg az ő régi testében vagy, de nyilvánvaló, hogy egészen más az energiád. Nőt pedig úgysem tudnék bántani. Főleg egy ilyet, aki még hasonlít is Zea régi alakjához. 
  Felkaptam a fejem.
– Te ismerted Zeát Hawaiin? – kérdeztem.
– Persze. Akkor találkoztunk először. Én mentettem meg az életét.
– Hogyan?
– 1941-ben, a Pearl Harbor-i bombázáskor lelőttem azt a rohadékot, aki megerőszakolta és majdnem megfojtotta őt.
 
  Bumm! Úgy éreztem, ez a mondat is egy bomba volt. Talált, süllyed. A kurva életbe! Itt ül velem szembe az az alak, aki miatt annyit szenvedtem. Akit annyira meg akartam ölni. Az, akit most azonnal meg kéne fojtanom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése